Ny rutin för utläggsersättning

Av | 2015-11-10

Från och med i November införs en ny rutin rörande kvitton och utlägg som man gjort för föreningen. Underlagen som kassören får in ser olika ut och ibland kan de även vara svåra att tyda, därför har vi nu gjort en utbetalningsblankett som ska fyllas i.

  • Är denna inte ifylld kommer kvittona tillbaka till er och vi ber att fylla i blanketten.
  • Blanketterna kommer att finnas utskrivna i tvättstugan samt på hemsidan för utskrivning.
  • Efter komplett ifyllnad lägg blanketten med kvitton i föreningens postlåda i B-porten.

Mvh

Jennie Bergström Kassör