Hej alla medlemmar!
Här kommer information om den planerade stamspolningen:
- Stamspolningen kommer att ske under vecka 38 (17-21 september) av Spolosug AB
- Företaget behöver få tillgång till samtliga lägenheter under vecka 38. Personal från Spolosug AB kommer därför att samla in nycklar från medlemmar som inte är hemma under veckan då spolningen sker. Insamling av nycklar (för de som är bortresta vecka 38) kommer att äga rum under vecka 37 (10-14 september).
- Spolosug kommer att lägga informationsblad i varje brevlåda innan nyckelavhämtning. Spolosug ansvarar för nycklarna och lämnar tillbaka dem i varje lägenhets brevlåda.
Med vänliga hälsningar,
Styrelsen, BRF Dykaren 12
